Snart är det jul i vårt hus...

Då har jag köpt nästan alla julklappar då, bara inslagningen kvar. Blev tyvärr inga julklappar till mig själv idag eftersom att det var så himla mycket folk. Jag hade ju visserligen tänkt kolla runt lite i affärerna och framför allt MQ och den nya skoaffären som öppnats i knallen men det var ju så himla mycket folk. Jag har lite lätt klaustrofobi vilket innebär att jag får panik i små utrymmen, (utom hissen hemma för den har jag vant mig vid), och av att ha folk för nära. Det spelar alltså ingen roll om jag så bara står i kön i mataffären och någon står för nära kan jag lätt få ett vredesutbrott, typ.

Det jag försöker komma fram till är att jag inte alls hann med att gå i några affärer idag. Däremot hann jag träffa Marco över en cigg eller två, vidare skickade han iväg mig för att köpa någon hästsalva som jag ännu inte vet om jag köpt rätt och så hann jag köpa den sista julklappen. Perfekt!

I våran familj har aldrig mängden julklappar räknats utan innehållet! Alltså desto dyrare innehållet är desto bättre, håller ni inte med? Hehe…

Älskar er /
             /MissDynamite



Just me and my love;)


Kommentarer
Postat av: ZZzz

hahaa jag ska stänga in dig i en liten låda!!!!!!!

2009-12-22 @ 20:27:54
URL: http://röv
Postat av: Anonym

Men du ZZzz tyvärr kommer inte den planen funka för tjockisar som hon behöver en container, plus att skräp ska ju kastas i container ;)

2009-12-22 @ 20:30:47
Postat av: J

Guuuuud vad tjock du har blivit :S du var så mycket snyggare när vi träffades. Usch det är ju äckligt mycket du har gått upp i vikt!

2009-12-22 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0