På väg mot nya äventyr…

Jah, då var vi på väg mot Göteborg hela familjen. Först blir det lite shopping och en rundtur i Göteborgsstad, idag måste jag köpa julklappar också. Jag har inte köpt en ända julklapp ännu! Fast de klart desto mer julklappar har jag ju köpt till mig själv dom senaste dagarna, I LÖVE IT!

Sedan blir det Lisseberg för hela slanten, fast det är inte förrän ikväll då det blir mörkt ute. Lisseberg är ju som finast på kvällen då allt julpynt tänds. Ah, håll tummarna nu för att det blir en riktigt mysig familjedag.

Älskar er /
             /MissDynamite




Idag har jag på mig Linne från Zoul, min nya Kofta från Hust, nya leggings från ICHI, nya MC- kängor från CAT, väska från Saddler och sjal som jag lånat av mami...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0