Ni behöver inte vara oroliga, jag lever…

Min dag har bara vart så oerhört mysig att jag inte haft tid till att blogg. Dagen började med att Madde ringde och ville luncha, Thai fick det bli. Riktigt gott var det men nu får det vara slut med att käka ute, måste börja tänka på vikten nu.

Apropå vikten så har jag faktiskt vart på en rask långpromenad med Litta. Helt underbart skönt var det sedan har jag även kollat på film. Ja, ”Flickan som lekte med elden” kom ju ut på DVD redan i förrgår faktiskt så jag hyrde den innan idag. Måste säga att jag är riktigt besviken, den var ju skit rent ut sagt. Eller så är det bara att jag inte fattar den, men jag tror att jag fattar den. Och om det nu är så att jag fattat allting rätt så är den jävligt dålig. Dock hoppas jag på att jag missuppfattat hela situationen så att jag kan kolla om på den imorgon och inse att den faktiskt var riktigt bra. Ska ta och se den en gång till imorgon och hoppas på att den är mycket bättre då. Jah, det får nog bli direkt på morgonen eftersom att jag ska tvätta och städa hela dagen imorgon...

Älskar er /
             /MissDynamite





Kommentarer
Postat av: Caliente

Hej

Undrar bara ifall du sett flickan som lekte med elden..Några tips`Är den bra?

Ps.Skön blogg



xx

2009-12-04 @ 00:56:03
URL: http://kamasutraa.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sv: ja, så himla kul också när man får paketen på posten :)

2009-12-04 @ 10:34:23
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

ja jag måste säga att jag är stolt över köpen :)

2009-12-04 @ 15:15:10
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0