Näsan växer på Foki!



Ett ganska gulligt namn på hela Sveriges emo - representant och inspirationskälla till alla andra emos runt om i landet som det finns SÅ gott om.

Enligt vad jag tycker och står för ska var och en få bestämma över sitt egna liv och bli accepterad för det. Med andra ord accepterar jag emosarna men inte tycker jag om dom för den sakens skull.

När det kommer till Foki läste jag nyligen att emot tjänar ca 50 000kr/mån på sin blogg! Och det är väll helt OK att tjäna pengar på sin blogg, men är det lika OK att ljuga för alla tusentals läsare hon har? I don’t think so!


EMOT LJUGER OCH HON GÖR DET JÄVLIGT BRA…


Tex, förnekar emot att hon tjänar några större summor pengar på sin blogg samtidigt som hon har en jävla massa annonser på sin blogg, ja hon har ta mig fan mer reklam än föredettingen Blondinbella någonsin haft! Varför har hon det tror ni?

Och om vi nu ändå skulle utgå från att det hon säger är sant, att hon inte tjänar några större summor på sin blogg. Var kommer då pengarna ifrån? Jag menar alla måltider ute och all shopping är inga direkt gratis aktiviteter om man säger så.

För inte så värst länge sedan mer eller mindre beklagade hon sig över sin oron över att hennes ”KNAKIGA” ekonomi inte skulle låta henne åka till Thailand. Ändå verkar det som att både hon och hennes fula pojkvän kom iväg till Thailand…

Så då är min fråga:


                             Har inte din mamma lärt dig att det är fult att ljuga, FOKI?

Älskar er /
               /MissDynamite

                              

Snart växer sig Fokis näsa lika lång som Pinocchios...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud du kopierar ju nästan helt inlägg som andra skrivit... kom på nått eget!

2009-12-29 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0