Men hoppsan!

Kom på att klockan är så mycket som 23.00 redan och jag har just skrivit mittörsta blogginlägg ju. Och inte lär jag hinna med många fler blogginlägg så här dags heller men ska jag vara ärlig så har jag varit så inne i min tenta idag att jag helt enkelt glömt allt annat omkring mig. Har ju inte ens vart i skolan idag pgv tentan, fast och andra sidan vad gör det? Händer ju inget vettigt där ändå.

Nåväl, jag får väll se vad jag hinner med inatt nu är det tänkt att jag ska gå och fixa till mig lite. Ja, ni vet noppa ögonbryn, raka benen osv... Tror jag ska smörja in mig med brun utan sol också jag känner ju mig som värsta blekfisen just nu:(

Älskar er /
             /MissDynamite
 



Hm, vad blire?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0