Kärlek!!!

Vilken kväll det blev igår, helt oväntat men det blev bra ändå, så klart. Jag skulle ju egentligen vart hemma igår och bara tagit det allmänt lugnt men det blev utgång för min del. Jag blev tvingad! Kände inte alls för att dra ut men så blev det SÅ lyckat ändå. Jah, med ”lite” sprit i kroppen går allt som ni ju själva vet. Blev en del dricka och en massa dans så klart. Åh, jag älskar och dansa ”krigsdans” som jag kallar det för.

 

Nog om detta. Nu har jag lagt ut en massa saker på Tradera, så ta er gärna en titt. Kommer lägga upp mer annonser så fort jag bara kan, men ni ska veta det den här verksamheten minsann tar tid.  

Älskar er /
              /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du då på trader? annars kan man ju inte kolla...

2009-12-13 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0