Kan ni gissa vem som inte somna förrän klockan fem imorse?

Jag hade ju så trevligt besök här inatt så det blev inte att jag kom i säng förrän klockan hade blivit hem. Men vi hade hur trevligt som helst, skratta och stod i tills vi storknade. Men för det har jag fått igen idag. Har varit helt borta hela dagen och inte gjort nått vettigt alls, inte ens bloggat som ni ser.

 

Min aktion på tradera gällande ett par röda stilletter är nu avslutad, vilket känns bra. Fick nästan hundra kronor mer än utropspriset dvs 445kr så jag är nöjd. Tack alla ni som budat, fler aktioner kommer inom kort:)

Älskar er /
             /MissDynamite



Jag fick alltså 445kr för dessa snyggingar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0