Julfesten igår blev till en riktigt trevlig kväll...

Tänkte försöka mig på en sammanfatning av gårkvällen som ju blev hur mysigt som hälst. Det började iaf med samling i matsalen för genomgång av kvällens schema,följt av en dansföreställning i idrottshallen som danslinjen stod för. Åter i matsalen bjöds det på julgröt och julsång/diktläsning. Efter julgröten var det åter dags att ta sig till idrottshallen, den här gången för dans kring granen, men innan dess fick vi se en eldshow med eldslukare, riktigt coolt. Till fikat fick vi daimtårta och slutligen hade FL1 en julshow för oss in Aulan. En riktigt lyckad kväll med andra ord.

Fast det tar inte slut där, det blev ju så klart utgång också, Billen så klart. Ganska mycket folk ute med tanke på att det ju var onsdag igår, fast de klart det var ju mest folk från skolan som var ute. Alkoholaktigdryck, mycket skitsnack och en omgång biljard med Hadjar och Banke gjorde min kväll, (fastän jag förlora mot dom båda i en härrans massa omgångar, haha).  

Nu slutar min engelska snart så då ska jag ner på stan och luncha med Madde. Har en massa bilder från gårkvällen också men dom lägger jag inte upp nu utan senare under dagen, så håll utkik;)

Älskar er /
             /MissDynamite

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0