Jag sitter här i vänta och spelar lite dota…

Idag bär det av! Idag ska jag få återse mitt kära BORÅS! Jag har redan kommit en bra bit på vägen fast det kommer ta ett tag tills jag är hemma hos päronen. Vet inte riktigt när jag är framme men jag räknar med att det blir runt en tre/fyra tiden. Vid 11.50 ska jag vara i Gbg iaf där jag tar tåg/buss vidare till Borås:) Känns helt underbar att kunna göra två saker samtidigt, alltså blogga samtidigt som jag färdas mot målet. Perfekt kombination ju:)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: sanna

Du är mer hatad än älskad det framgår berkligen av dina komentarer! Sen ska du verkligen lyssna på dom 3 råden tjejen gav dej för det ser för jävligt ut med din utväxt. Inse du kan inte vara blond!! Sen verkar det som du har ett mål i livet , att alla ska hata dig för så kommer det att sluta. Och glapp käft verkar du ha. Sök hjälp så du kan bete dig som normalt folk och du en sak till du har visst mycket från H&M så sluta för fan att klaga då!!! Dubbelmoral i bott är vad du har!

2009-12-18 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0