Inom modevärlden är det djungelns lagar som gäller…

Så låt därför MissDynamite ge dig ett par goda råd så att du inte går helt vilse i djungeln...

 

Armband, massor av armband är riktigt HOT i vår. Gärna riktigt stora och stela ska de vara samtidigt som det har blivit helt OK att bära silver och guld ihop, och när du ändå är i farten kan du lika gärna lägga till andra metaller också för i vår kan det inte bli fel.



                                                                            
                                                       
Hellre en dragkedja för mycket än en för lite, gärna väl synliga. Riktigt HOT!



Målade mönster slår stort…



Den mönstrade strumpbyxan är också den ett måste i vår. De är super HOT redan nu och de passar perfekt till ballongkjolen. För att hålla värmen nu i vinter kan du dra på ett par genomskinliga strumpbyxor under, dom syns ändå inte.



Grått är det nya svarta och ett måste i din vårgarderob!

Älskar er /
               /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Madde

Gillade verkligen mina ben den kvällen! Glad att jag kom på att jag kunde ta mina mönstrade strumpbyxor över mina silvriga strumpbyxor!

2009-12-28 @ 01:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0