I mitt minne finns du kvar...

 

25-åring svårt misshandlad
med yxa och hammare

Svenljunga 2009-12-10 | Uppdaterad 2009-12-11

 

Den man i 25-årsåldern som misshandlades svårt med bland annat yxa i Svenljunga sent i
går kväll är allvarligt skadad.

LäS MER

Den svårt skadade 25-årig man hittades på torsdagskvällen i Svenljunga.
Enligt larmet ska han ha misshandlats med yxa och hammare.

– Han var kraftigt misshandlad mot huvud och ansikte och ligger kvar på Sahlgrenska för observation,
säger Johan Bolsing, inre befäl vid polisen i Borås strax före klockan fyra på fredagsmorgonen.

Mannen var vid medvetande när han hämtades och fördes till Sahlgrenska sjukhuset med
ambulanshelikopter. På fredagsförmiddagen uppgav Göran Ekstedt, presschef vid Sahlgrenska,
att mannens tillstånd är allvarligt men stabilt.

Mannen är skriven på annan ort men vistas ofta i Svenljunga.

Någon misstänkt hade inte gripits eller utpekats vid sjutiden.
– Vi har pratat med mannens flickvän och med grannar runt omkring, vi får se vad det ger, säger Johan Bolsing.

Under fredagen hoppas man kunna höra den skadade mannen.
– Mer kommer jag inte att säga, kommenterar Bolsing.

Polisen fick larmet vid 22-tiden. Då uppgavs att mannen blivit misshandlad med yxa och hammare.
Misshandeln ska ha skett i en lägenhet, som mannen själv krypande lyckats ta sig ut ur, uppger polisen i
Västra Götaland. När polisen kom till platsen fanns inga gärningsmän kvar där.

                                                                                                                                                             

Den här artickeln läste jag någongång under torsdags natten, samtidigt som det slog mig. -Det kan inte vara
någon annan än just HAN!!! Sedan tänkte jag faktiskt inte mer på det. 

Under natten hade jag sån jävla panikångets att det inte är av denna värld. Ni vet torsdags natt då jag inte
kunde somna förrän halv fem och sen skulle upp klockan halv sju på fredag morgon? Hade sån jävla
panikångest ska ni veta, och nu så här ett par dagar i efterhand förstår jag varför. Nu, har jag fått
det bekräftat och ja, det var HAN.

- Det är snart ett och ett halvt år sen sisst men du ska veta att i mitt minne finns du kvar, älskar minnen jag har.
Och jag kan än idag säga att jag utan en sekunds tvekan skulle åka till Happaranda för att få träffa dig, och jag ljugr inte.

Älskar DIG /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0