home sweet home!!!

Äntligen hemma efter en långt dag i Göteborgstad! Och det blev verkligen så mysigt som jag hade hoppats på med både shopping och en sväng på Lisseberg.

Vad gäller julklapparna kan jag fortfarande inte bocka av mer än två stycken så jag får ta mig en sväng på stan imorgon utan att för den sakens skull åka in till Göteborg, igen.

Fan vad jag hatar hela grejen med jul. Jag menar jag vet ju redan med mig att jag suger på att köpa till andra så varför försöker jag ens? Bättre köpa till sig själv, då vet jag ju att jag får det jag vill ha, moahaha!

- Egoist?

- JAVISST;)

Fast nu ska jag sova!

Älskar er /
             /MissDynamite


Lissebergskaninen hälsar oss varmt välkomna, så sött ju:)



Alla eller iaf många träd på Lisseberg är ordentliget upplysta under jul...



So cute...



Getter?



Rudolf med röda mulen!?!



Just me;)



Snälla tomten!?!



Hela dagen var helt underbar men det var jävligt skönt att få komma hem ändå...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0