HJÄLP! Tror ni att jag är fattig nu?

Fel av mig, förlåt! Jag menar nu har jag bloggat om mina shoppingäventyr två dagar i rad utan att blogga om vad jag egentligen köpt! Tanken slog mig att tänk om mina läsare tror att jag är fattig nu med tanken på att jag igår bloggade om klänningen från Cubus! Eller ännu värre, tänk om mina läsare tror att jag ljuger för dom. Tänk om dom fått för sig att jag skriver att jag vart och shoppat fast att jag egentligen inte varit det, att jag bara hittat på allting. HJÄLP!

God morgon föresten! (Jag har nyss vaknat)

Idag ska jag shoppa igen!

Men det här håller ju inte! Självklart vill jag ju inte att mina läsare ska misstro mig, alltså måste jag ju visa upp allt jag köpt, puhh. Aja, ska bara få i mig lite frukost så kommer både söndagens och gårdagens inköp snart. Jah, så ni inte tror att jag ljuger för er, era fattiglappar;)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0