Har jag missat nått?



Ni får verkligen ursäkta mig, själva grundtanken med min blogg är inte att jag ska skiva en massa skit om andra bloggerskor men vad fan det verkar ju som att jag missat en hel del medan jag suttit och råpluggat så nu har jag massor att bearbeta, haha.

 

Med risk för att jag blir lite tjatig nu men enligt vad som står i Natacha Peyres (Ni vet hon utvikningsbruden från Paradis Hotel, long, long time ago) blogg så ska Kissie ha gjort ett påhopp även på henne och hennes pojkvän då Kissie i sin blogg ska ha skrivit följande…

"Natacha Peyre tex.. Sry, men din fula pojkvän intresserar mig inte. Ledsen, men inte du heller. Du är bara påsatt i tv, nothing else. Get a life and.. Låten säger nog allt: I’M UNSTOPPABLE!"

Jävligt omoget men all publicitet är bra publicitet det vet ju med all säkerhet båda dessa bloggerskor så väl om därför svarar Natacha Peyre med…

 

Kissie är ett Geni!

 

”Kan inte sluta skratta åt Kissie.
Jag skrattar och tar emot alla nya läsare till min blogg som jag får betalt för, till skillnad från henne.;)
Lättlurad hon är och bråkar med mig, haha. Jag vill ju bara ha fler läsare. :)”

 

Gött! Natacha är ju iaf ärlig och säger hur det ligger till. Tänker vi dock ett steg längre så är ju iaf min teori den att Natacha förmodligen behöver lite extra klirr i kassan i dessa svåra kristider. Och vad passar då bättre än och ta hjälp av Sveriges största bloggerska för att få upp läsarantalet och därmed tjäna dom extra pengar hennes dyra livsstil kostar. Eller vad säger ni? Inte är det väll en allt för dum teori? I den här världen måste man tänka steget längre mina kära läsare. Och om ni nu inte kan det så hjälper jag er mer än gärna , för så här ligger det till.

Älskar er /
               /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0