God morgon!!!

Nyvaken sitter jag här och funderar över dagens kommande händelser. Jag har nämligen inga som hälst planer för dagen, förutom att jag måste in till stan och kolla efter julklapp till papi. Men utöver det har jag inga andra planer. Kanske ska kolla efter en julklapp till mig själv också, har fått syn på ett par skor från Din Sko som jag sett att Kenza också har. Dom skorna fick mig tom att gå in på Din Sko igår trotts att jag i vanliga fall aldrig ens funderat på att gå in på Din Sko. Jag tänkte faktiskt köpa dom men det som hindrade mig var just att de var från Din Sko vilket är det samma som BILLIG SKIT! Men jag funderar fortfarande, kanske hamnar dom i mina skohylla innom kort ändå. Den som lever får se;)

Älskar er /
             /MissDynamite



Dessa underbara skor funderar jag på att införskaffa mig, Kenza har ju likadana;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0