En helt vanlig dag…

Med en massa vardagssysslor därtill. Förutom att jag varit i skolan idag så har jag även påbörjat projektet att rensa undan här hemma. Med andra ord ser det för jävligt ut här hemma men sånt det här är nödvändigt för att jag ska få plats med alla mina saker. Dessutom har jag ju planer på att så småningom köpa nytt också och då behövs det verkligen utrymme.

 

Har inte börjar med utrensningen av garderoberna ännu men det kommer väll. Tycker ju att jag borde hinna det på dom nio dagarna som återstår innan jag åker hem till päronen över julen. Mycket ska slängas men en del ska ut på tradera, och kan ni tänka er vad skönt det kommer bli att komma hem sen efter ju och allt är i sin ordning här hemma. Vilken underbar känsla!

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0