En heldag på stan utan vidare resultat…

Visst låter det hemskt, men jag hittade verkligen ingenting. Jah, om man bortser från paljettklänningen från Cubus, men den var ju nästan gratis så den kanske inte räknas, eller?

Saken är nämligen den att jag just nu är jävligt desperat med tanken på att nyårsafton är om ett par dagar och jag har inget att ha på mig! Jag brukar ju säga att nyårsafton är för amatörer, vilket jag fortfarande står för men jag vill gärna vara fin ändå med tanken på att jag åker bort på nyår. Det kommer inte bli nått märkvärdig nyårsfirande men ändå nu har jag ju en nyårsblåsa att visa upp på nyår;)

Outfiten är dock långt ifrån fullständig så därför ska jag in till stan imorgon igen, kanske tom tar ännu en sväng in till Gbg. Nu ska jag ta mig en titt i nya H&M katalogen innan jag ska sova…

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0