En aktiv dag…

Nej jag har inte blivit klar med undanröjningen här hemma ännu. Däremot har jag postat dom röda stilettklackarna eftersom att jag fått in pengarna idag. Utöver det så har jag vart i skolan, var en sväng och kolla på lussevolleybollen, vilket var väldigt roligt då alla var utklädda till något. Det blev en vända på stan också, lämnade in skorna som finns ute på tradera nu för hos skomakaren då de behövs klackas om. Sen har jag även vart på jakt efter en sladd till kameran men jag har inte lyckats få tag på någon så jag hoppas att jag hittar en i Karlstad imorgon.

Älskar er /
             /MissDynamite



Nu är dessa snyggingar ute på tradera, de är i storlek 41


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0