TeamWork!!!

En timma kvar till julfesten och jag har inte den blekaste om vad jag ska ha på mig. Madde är ju redan klar vilket stressar mig ytterligare. Egentligen hade jag ju räknat med att sluta vid tolv som jag brukar göra på tisdagarna men det visade sig att vi i klassen var dom som skulle göra mackorna till ikväll, vilket gjorde att mina planer sprack totalt där eftersom att jag skulle tvättat idag med. Men men nu måste jag skynda mig, vi kanske hörs sen innan utgång:)

Älskar er /
             /MissDynamite



Evalena och Madde i fullt upptagna med mackorna...



Jag med mackorna...



TEAMWORK...



TEAMWORK...



Massor av macker skall göras;)



Men vi klarade det med gemensamma krafter;)
Madde, Evalena, JAG och Fredrik!



Kommentarer
Postat av: Evve

Kuuul! Vi äger i köket! =P

(Och va kort jag är... insåg jag när jag såg sista bilden, haha)

2009-12-16 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0