Det var som fan… ;)

Jag somnade alltså inte förrän runt fyra tiden imorse och ända var jag så illa tvungen att gå upp runt 06.30 för att hinna med rälsbussen in till universitetet. Fan snacka om att jag var helt död den första timman innan jag fick i mig en RedBull shot. Det var första gången jag drack en energy shot överhuvudtaget men jag måste medge att jag gillade kicken. Verkligen uppåt, och jag kvicknade till på mindre än en timma, tummen upp för det.

 

Allt detta helt i onödan. Vad fan jag hade ju lika gärna kunnat sova vidare för inte fan gjorde vi nått vettigt idag. En frivillig utvärdering sen slutade vi. Jag menar stor meningen att åka in då. Haha, fast lite kul var det dock då vi pratade om kursen i allmänhet. Vissa i den här gruppen tror ju att dom är bättre än alla andra och visst är det störande men samtidigt så jävla kul. Jag älskar ju att pika på andra som tror sig vara NÅTT och visst händer det att jag får pikar tillbaka men grejen är den att du kan pika mig bäst du vill. Min ”brandväg” stöter bort vad det än må vara, men somliga tar ju till sig och de är väll jävligt synd för dom, haha.

 

Eftersom att vi slutade så pass tidigt blev det en tur till Bergvik för min och Maddes del. Sedan åkte vi in till stan och Fontana Di Trevi där vi käka caesarsallad i vanlig ordning. Åh den salladen är så himla mumma. Några timmar senare vad jag alldeles utmattad så jag åkte hem medan Madde var kvar.

 

Visst har jag haft en perfekt dag?... NOT!!!

Men den fick ett bra avslut iaf…

Älskar er /
             /MissDynamite



En bra start på dagen:)



Madde på Fontana di Trevi...



Visst ser jag ut som en spåkärring?



Världens godaste sallad på Fontana di Trevi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0