Smart är mitt förnamn…

Har nyss blivit klar med tvätten. Medan jag stod och vek kläderna slog det mig att jag skulle kunna testa att göra lite ändringar på två av mina nya tröjor som jag inhandlade i söndags. Sagt och gjort, vilket resulterade i en jävligt bra och framförallt billig investering. Jag menar till en början hade jag trott att jag hade lagt ut ca 2400 på två tröjor, men vadå kvalitén är ju så mycket bättre än på Gina liksom! Tröjorna är ju dessutom SÅ himla snygga, de går att variera och ha till precis allting.

Men det jag försöker komma fram till är att jag i själva verket gett samma summa pengar som ovan fast för fyra olika modeller, eftersom att dessa tröjor är så lätta varierade. Smart eller vad säger ni?

Älskar er /
             /MissDynamite




                          

                                                    Supersnyggt och enkelt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) pysslar du med ikväll då?

2009-12-30 @ 20:59:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emelie Utterström

Riktigt fint!

2009-12-31 @ 11:02:31
URL: http://celebratelife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0