Dagen efter…

I vanliga fall har jag och mina vänner alltid askul när vi är ute och festar men det var som att det inte var meningen att jag skulle gått ut igår. Dels för att jag var allmänt trött och irriterad på allt och alla och dels för att den privata festen vi var på ballade ur totalt. Slutligen kom farbror blå och vi stack därifrån fortare än kvickt, inte för att jag/vi hade gjort nått men för att det kändes bäst så. En snabbis till Tonic fick oss att inse att det inte var nått för oss så allt sammans slutade vid stängningsdags på X&Y. Hade jag bara inte vart så jävla trött så hade kvällen helt klart blivit bättre trotts att mina skor försvann på förfesten!

Och nej jag har inte sovit fram tills nu, jag har varit ute på äventyr sedan tidigt imorse och snart ska jag till Diana. Men jag lovar att mer information kommer både vad gäller mina fortfarande försvinna skor och äventyret jag just kommit hem från.


Älskar er /
             /MissDynamite



Erika fixar kolet till vattenpipan...


Sedan tar BOSSEN över;)



Fssten har just börjat...



Erika och någon...



Jag och någon...



Erika och samma någon som jag ckså tog kort med...



Någon gånger två;)



Alla som röker ska stå under fläkten? Jah, eller hure säger jag;)



OMFG!!! Det spårar ur nu!!!



Dom flesta hadde hinnit dra från festen innan snutpattrasken kom...



Det kom inte en utan två!!!



Kommentarer
Postat av: E

Haha folk slåss om att vara med dig xD jaa det är ju bra att du har en livlig fantasi,du var ju för fan en tönt åk hem med dig vart du nu än kommer ifrån pain in a as!! jesus att du ens var sådär klädd =S

2009-12-20 @ 14:50:47
Postat av: B R O W N S U G A R

¨Looks like fun :D

2009-12-20 @ 16:19:09
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0