Brottom, brottom…

Nu har min mami kommit hem så nu ska vi in till stan och kolla mellandagsrean. Personligen skippar jag ju gärna rean med tanken på alla galna människor som är precis överallt, men vad gör man inte för sin mami...

Själv ska jag kolla efter en ny soffa som knappast finns på rean men jag behöver verkligen en ny. Min röda där hemma har jag snart haft i två år och jag är så fruktansvärt trött på den, så en ny är verkligen nödvändig. Kanske en grå Duvan skulle sitta fint hemma hos mig, vem vet;)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger bara, skaffa dig svensk lexikon det här börjar bli pinsamt nu, "duvan"?? DET HETER DIVAN!!

2009-12-28 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0