BOTTENSLATTEN HAR TYDLIGEN STIL HÄR I BORÅS!!!

Var ju som ni redan vet på förfest igår innan vi drog ut på X&Y och tro fan att mina skor var borta när vi skulle gå därifrån. Är det inte självaste fan att det ska vara så jävla svårt för folk att skilja på MITT och DITT!!!

 

Först blev jag jävligt förbannad, men sen kom jag att tänka på att jag ju faktiskt gjort en jävligt god gärning, helt omedvetet. Jag menar tänk på den stackars fattiga jäveln som tvingats stjäla ett par gamla, svettiga skor av en eller en annan anledning.

 

Stackars fattiga jävel! Därför tänkte jag först göra en god gärning då jag gick ut med att ”hittelönen” för den som återfinner mina älskade CAT är 400kr. Inga stora pengar men för den fattige är det mycket pengar.

 

Men när jag vaknade imorse kom jag på att jag ju är mycket smartare än så, därför åkte jag tidigt in till Göteborg för att inhandla ett par nya likadana CAT som jag blev av med igår.

Nu ska jag snart sova så att jag är utvilad tills imorgon då jag återigen ska in till Göteborg. Först lite shopping och så sedan ska hela familjen gå på Lisseberg.

Älskar er /
             /MissDynamite



CATERPILLAR - 1740kr,

Det som skiljer dom gammla från dom nya är att dom nya förmodligen är lika obekväma som dom gammla var när dom var nya. Eftersom att jag köpte dom utan att prova först så antog jag att dom är lika stora i storleken som dom gammla därför köpte jag med en extra sula också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0