BIG DISS!!!

Jag menar först tar jag en titt i Kissies blogg där jag får läsa följande...

Idre.
Åre ska det vara!

                                   

Idre skidort, jag var där förra året för jag blev ditbjuden men aldrig igen. Idre är för dom som inte har råd att åka till riktiga skidortar. Jag tänker absolut satsa på Åre detta år! Jag älskar att åka skidor, men jag älskar ännu mer överdrivet dyra stugor med öppen spis där man kan festa hela nätterna

 

Ok, tänker jag hon tyckte inte om Idre och åker till Åre i år istället. Helt ok för mig, hon får åka vart fan hon vill det är ju knappast mina problem eller hure? 

         Någon timma senare hamnar jag på Dessies blogg där jag får läsa följande inlägg...

  
                                                                                                                                                                  

Stugan i Idre!

Äntligen framme!

Vi bor i en lägenhet/Hus vilket är skitnice! Jag och Alexandra delar rum ofc, och har gjort skitsnyggt och laggt upp allt smink osv! Hela lägenheten är asnice, både jacuzzi och bastu! ;) Ingen skitstuga ofc! Men iaf, vår aldelles egna kock Patrik har lagat mat åt oss alla 8 pers, så vi ska äta en riktigt mysigt middag och kanske dricka lite! Sen så lite senare så kommer Nicklas och hans kompis hit! Känner dock inte killarna, men båda har läst min blogg och kontaktade mig så varför inte? ;)

Men nu iaf så gäller det... IDRE HERE WE ARE!




HJÄLP!!! Ser ni sambandet eller? Här handlar det alltså inte om vad Kissies egentligen tycker om Idre utan mer om att han ska och vill utmärka sig. Och jag menar visst inget fel i det, jag gillar också att utmärka mig, men tjejer gör det med stil för fan annars kan det väll va så slipper ni skämma ut er…

 

Och tro mig, det finns betydligt fler ex på att hur dessa tjejer skämmer ut sig gång på gång, det är med andra ord inte någon engångsföreteelse… DESSA BRUDAR SKÄMMER JU UT SIG PÅ LÖPANDE BAND!!!

Fler EX kommer innom kort!!! (Jag väntara bara in dom RÄTTA tillfällena;)

Älskar er /
               /MissDynamite


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någon som i lag inte har någon stil så är det du;) ta din falska näsa och göm dig fetto istället för att bry dig om alla andra

2009-12-14 @ 22:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0