Äntligen hemma!!!

Tänk att jag tillbringat hela dagen i skolan, och nu e jag hur trött som hälst. Tänkte ta och vila lite en stund nu sen ska jag ner till Jonas (min granne) och lämna hans jacka och sedan åter till en massa stök här hemma. Måste ju får undan lite här, för imorgon kommer Martina hit. Sen är det onsdag och då är det julfest och sen ska jag och Madde ut och parta, tydligen? På torsdag kommer jag förmodligen inte ens vara halvklar med packningen så jag kommer ha fullt upp med den, (slår vad om att jag glömmer hälften i vanlig ordning ändå). Så jag har ju en del att göra, men men. Nu blir det vila en stund så hörs vi sen:)

Älskar er /
             /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0