Uppdatering;)

Nästa vecka beräknas mina glasögon bli klara vilket känns underbart att ha det fixat iaf. Ska bli så himla skönt att snart få slippa dom här jävla linserna, underbart.

Ni ska föresten veta vad jobbigt det var att gå upp vid nio imorse inte minst med tanken på att jag drömde om Linus. Alltså första snubben jag var ihop med i typ sjuan, vi var ihop i fyra år. Men det är ju fortfarande en härrans massa år sedan det tog slut så jag begriper det inte, dock ville jag inte vakna ifrån min dröm imorse.

Nåja, nu sitter jag här med Marco på Hulta och softar. Tänkte att jag snart skulle ta och åka hemåt för jag är så jävla trött. Har fått för mig att det finns en sjukdom vid benämningen CC-sjukan som innebär att man ständigt är trött och att man sover bort mer eller mindre hela dagen. Och det stämmer ju faktiskt in på min situation, kanske borde kolla upp det. Fundera på att kolla upp det i vart fall, för inte kan det väll vara normalt att ständigt vara så här trött.

Tror det får bli lite vila innan jag drar hemåt iaf...

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0