Söndagar = vilodagar;)

Är det inte helt underbart att få sova ut ordentligt? Hos mig är det ju som ni redan vet väldigt uppskattat. Eftersom att det är söndag idag och därmed också en vilodag så har jag inga större planer. Tänkte att jag kanske borde dammsuga bilen iaf med tanken på att jag ska på besiktning med den imorgon. Sen måste jag ju ta itur med en massa saker som jag har i källaren här innan jag åker hem till Kristinehamn, vilket ju också skulle kunna vara ett allternativ på dagens göra lista.

Föresten, jag visade ju upp sommarens bästa inköp igår, men så kom jag ju på att jag ju hade missat det bästa av det bästa, nämligen min neonrosa regnjacka. Appropå neonfärg så kan jag råda er att hålla utkik efter neonfärgade ting i butikerna just nu, det kommer slå stort lite längre in på det mörkare halvåret. Än är det ju långt kvar tills dess men är man som jag och gillar att vara först med det senaste så gäller det att vara snabb med att snappa upp trenderna och inte fundera så mycket. Det är nämligen då det blir som bäst;)

Älskar er /
                /MissDynamite



Den neonrosa regnjackan är ett 10kr fynd från återbruk som kommer att andvändas väldigt flitigt framöver. I LÖVE IT!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0