Tillbaka från plugget...

Hade bara en lektion idag, så de soft. Egentligen är det obligatoriskt att gå på alla lektioner denna vecka men personligen ser jag det som himmla onödigt att sitta där i flera timmar till för att gå på introdotion när jag redan vet att jag inte tänker läsa dom ämnena. Däremot vet jag att jag ska läsa Engelska och det var alltså den lektionen jag var på. Annars har jag även hunnit med en sväng ner till försäkringskassa och lämnat lite papper. På banken sa dom att jag skulle ringa skatteverket och det ska jag med så fort min tele har spärrats av. Vilket jag hoppas den gör snart, då jag även hunnit med att ringa tres kundtjänst. Nu tror jag det får bli lite vila innan jag sätter igång med annat. Ha det bra

Älskar er /
              /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0