Tack och hej, jag ska fundera över saken....

Jag menar vad är det dom på Optikhuset i Kristinehamn fått för sig egentligen? Att jag ska betala överpris för att dom ska sätta in glas i mina glasögon som jag redan har? Neh då trodde dom allt fel, jag menar jag har ju faktiskt haft glasögon ett par år nu så jag vet att det går och få tag på det man nu behöver till betydligt rimligare priser.

Så därför har jag suttit här mer eller mindre hela dagen, eller iaf i ett par timmar och därmer också kommit fram till att det helt enkelt får bli Okularium. Nämligen samma optik där jag köpte mina QunoKvist om ni kommer ihåg dom. Jah, på Okularium har dom iaf ett paketpris för 995kr som innebär att jag får ett par nya bågar med glas och glas till mina bågar som jag redan har. Det blir ju perffa det ju, härregud i Kristinehamn vill dom ha över det dubbla belloppet för att enbart sätta in nya glas i bågarna jag redan har. Därför tänkte jag att jag skulle ta och åka in imorgon och kolla på ett par nya bågar dock tänkte jag släppa saken nu för det ser inte ut som att jag kommer längre med det här idag. Neh, nu ska jag ta en sväng till Erika, hörs sen:)

Älskar er / 
                /MissDynamite



Här har jag alltså suttit hela dagen, inget jag kan rekomendera ska ni veta... 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0