Skolstart...

Gick verkligen hur bra som hälst att börja skolan idag, några av dom i min nya klass känner jag sedan tidigare och dom andra verkar det inte vara något större fel på heller, perfekt. Det nya schemat ser bra ut det med, vi ska va på universitetet på fredagarna och resten av tiden är hemma studier om man inte väljer till nått på KPS då. Troligen kommer jag att lägga till engelska, inte för att det är så himmla kul att läsa engelska men för att jag behöver uppdattera mig lite. Men just nu ska jag gå och lägga mig en stund för jag är verkligen hur trött som hälst nu efter första skoldagen och allt. Mer uppdatering kommer ikväll. 

Älskar er /
              /MissDynamite
  


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg. =) Och tack för att jag fick hänga med upp förut. ;P Hoppas ni får en bra kväll. Hälsa hum.. ... Emelie..? Fan va man kan va dålig på namn. Jaja, tror du vet vem jag menar. ;P

2009-08-24 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0