Ops i did it again!!!

I play whit your heart... Nej men jag har verkligen haft fullt upp. Jag tänkte blogga på vägen hit till K-hamn men då funkade inte mitt mobila av en eller annan anledning. Hur som hälst så gick jag upp klockan fyra imorse för att åka hit, sov ett par timmar och sedan upp igen för att hjälpa Semlan med flytten. Vi är inte klara än men vi har kommit en bra bit på vägen då det bara är lite små saker kvar i den gammla lägenheten och städningen då, men det fixar vi imorgon. Föresten har även varit i Sunne idag hos Semlans föräldrar och lämnat av lite grejer som hon antagligen inte ska ha mer, och så bjöd Semlans mamma på mat. Snacka om världens godaste veggobullar, tro mig när jag säger att jag inte ätit godare, för att inte tala om svampsåsen någonsin.

Men nu blire sängen för imorgon följer en tuff dag...

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0