Ok, bara lite drygt en halv timma kvar...

tills det är måndag. Okey, jag gillar måndagar brukar inte vara nått större fel på dom men just den här måndagen är det nått specielt. Nämligen att jag ska sluta dricka coca- cola som jag sedan många år tillbaka är beroende av. Visserligen har jag sedan lång tid tillbaka också lovat att sluta dricka men det har liksom aldrig blivit av, så nu tänkte jag att skriver jag det i bloggen så kanske det blir så också. Fast de klart man vet ju aldrig, det är svårt att stå emot när abstinensen kommer sa ni veta. Och abstinens det får jag om jag inte dricker cola på en hel dag. Fast nu drar vi igång med stegvis förändring som förhoppningsvis innom snar framtid ska leda till ett sundare liv och bättre hälsa, då kanske jag tom orkar prestera bättre i skolan när den väl börjar.

Älskar er /
                /MissDynamite



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0