Oj, vad tiden går fort...

Hade egentligen tänkt blogga aningen tidigare men det har inte riktigt blivit av då jag hunnit med både det ena och det anda under tiden. Har tex städat som en idiot i flera timmar och eftersom att jag tvingades upp redan vid nio tiden så fick det bli en väldigt lång vila efteråt. Tror jag gick upp och duscha runt två tiden, man blir ju helt slut i kroppen av att städa i flera timmar. Nu sitter jag och håller på att gå igenom en del papper, tanken var väll den att det skulle varit gjort till idag men det blev lite väl sent igår. Dessuotm har jag försökt få tag på Gabbi i två dagar här nu men utan resultat, därför tänker jag ringa direkt till mitt ombud imorgon om jag inte får tag på Gabbi, för så här kan vi ju inte ha det. Gabbi är alltså mitt ombuds skreterare. 

Så nu vet ni det, fast nu ska jag ta och fortsätta gå igenom papprena så att det förhoppningsvis blir klart till imorgon. Dessutom måste jag iväg till stan lite senare då jag ska träffa Emily, som är i Borås idag:) Eller hon kommer idag och så ska hon vara kvar tills jag också ska hem, alltså runt den 20:e. Dessutom fick jasg ett sms nu om att mina glasögon är klara så dom måste jag också hämta antingen idag eller någon dag i veckan.  

Älskar er /
                /MissDynamite
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0