Nytt i sommar...

Eftersom att jag varit så himmla dålig på att hålla det jag utlåvat som tex dom gånger jag lovar att visa det senaste ur gardaroben men så har det aldrig blivit av. Därför tänkte jag visa upp allting nu, fast de klart allting lär det ju inte bli då jag ju lämnade kvar lite grejer då jag var uppe i förra veckan. Vi börjar med fynden från Bosnien...

Älskar er /
                /MissDynamite
 


Transparant partytop, bilden blev dock inte den bästa då den ju är riktigt HOT IRL.



Tunika...



Brun fransväska, för fransat är ju SÅ HOT...



Orange väska med fransar på...



Rosa väska...



Mångfärgad knasväska uppifrån...



Och upphängd...



Paljet keps som ju är så HOT...



Svarta enkla skor med inte allt för hög klack, bra ha skor helt enkelt...



Vita skor...



Och lila partyskor...

Detta var då allt från Bosnien, vänta kvar en stund till så kommer der mer av sommarens bästa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0