Nu ni är jag hemma...

Att vara jag är ju inte alltid det lättaste, visst att vissa kanske tror att jag bara sitter och pluggar dagarna i ända men det ska gudarna veta att hade det vart så väl så hade jag varit överlycklig. Neh, idag har mesta dels av tiden gått ut på att leta efter en ny bra andvändbar dator till nästa skolår, alltså det som kommer nu om ca 3vecker. Och nej tror inte att det är nått enkelt projent inte, fast egentligen. Asså jag vill ju inte ha någon allt för dyr dator med tanken på att min förra som ju har gått sönder kostade 17 papp och den har nu alltså efter fyra år gått sönder helt. Så här med kör vi på nått billigt, jag menar om datorn sedan går sönder efter en tid så vad fan då är det ju inga större summor att sörja över då. Om ni förstår vad jag menar. Men men mer om det imorgon eller när jag nu bestämt mig helt säkert.

Annars har kvällen inte innuburit mer än massa softande hemma hos Marco, det är liksom därför jag inte kommit hem förräns nu. Två filmer hann vi iaf med, fast nu tänkte jag gå och lägga mig för det är ju en dag imorgon med som ni säkerligen redan vet:)

Älskar er /
                /MissDynamite
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0