Nu drar jag igång bloggen igen...

Gårdagens lilla äventyr pågick faktiskt ända fram till en typ halv fem imorse, då jag bokstavligen stupade ner i säng efter en lång natt fylld av spänning. Va ju egentligen meningen att ta det lugnt igår då hela denna veckan varit fylld av en massa roliga och mindre roliga händelser, men dock blidde det ju inte som planerat. Istället blev det först en sväng förbi Pangea med Sara och när det stängde där vid ett så drog vi in till stan. Och ja jag blev jävligt förvånad över att Sara ville följa med in till stan hon som i vanliga fall håller sig låååångt borta från stan, hehe. Nåja, där mötte vi iaf Jocke som verken jag eller hon träffat sedan typ 9:an så man skulle kunna säga att vi hade en lite klassträff för oss själva. De va riktigt skoj de, fast nae nu ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på en rulle om det inte finns nått sevärt på tv:n vill säga.

Älskar er /

                /MissDynamite     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0