Nej jag vet det är inte morgon nu...

Men ska jag vara helt ärlig så vaknade jag just precis nu. Visserligen så har jag ju varit uppe tidigare idag och jag skulle ju egentligen in till stan och kolla på ny dator och hälsa på Mattias plus lite annat. Men så blidde det ju inte då vädret var rena katastrofen så jag gick och la mig igen så klart. Missen såg ju ut och ha det så himla mysigt där han låg i sängen så jag tänkte att han kanske behövde lite sällskap.


Nåja nog om det, nu är det tänkt att jag och mamma ska ta och åka in till Gislaved iaf och kolla på el-giganten där efter en dator och så ska vi ju hälsa på mormor med så klart.


Men jag måste säga det fy fan vad trött jag är, nej jag är inte ens vaken ännu men jag fick en rolig veckning iaf. Dom ringde mig från studion "Modell för en dag" som jag tänkte bjuda med Emily till när hon kommer tillbaka i veckan men ni får lova att inte säga nått för det är en hemlis. Sömnig som jag var uppfattade jag ju inte riktigt vad hon på andra sidan luren sa men jag har ju vart på väg dit en gång förut så jag vet på ett ungefär vad det handlar om ändå. Så tack snälla Erika för rekommendationen det kunde verkligen inte kommit mer lägligt än just nu, så tack ännu en gång.


Nu bär det av mot Gislaved...

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0