MissDynamite;)

Har varit i skolan idag fast vi gick inte så länge, bara till elva. Sedan åkte jag och Madde in till stan för en shopping runda, inte för att det blev så mycket shopping men en bekini underdel, ett nagellack och en penna till skolan. Tänkte egentligen köpa en massa pennor men när jag tog mig en funderare om jag verkligen behövde dom som blev svaret nej, jag sitter ju ändå vid datorn och skriver mer eller mindre hela tiden. Tänkte jag skulle ta och visa upp inköpen lite senare eller kanske imorgon för ikväll tänkte jag ta en sväng ner på stan. Har aldrig varit ute själv men det får bli så ikväll för jag e fruktansvärt sugen på utgång, och dessutom träffar man ju massa folk där ändå... ALL EYEZ ON ME;)

Älskar er /
              /MissDynamite



Jag idag på Nya Peking:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0