Lill lördag;)

Kom nyligen hem från Ankaret, men nej jag är inte full jag har bara drukit två coler. Och anledningen till att jag inte bloggat idag är den att det har vart en hel del annat som kom ivägen, som vanligt. Slutade skolan redan vid tolv idag och imorgon har jag sovmorgon, perfekt ju. Fast jag har nog bara en lektion sen slutar jag vilket ju är ännu bättre. Sedan har jag lite andra saker att ta itu med visserligen och om någon undrar varför jag inte svarar på telen så är det för att min tele av någon orsak stängts av. Dom säger att det är en faktura jag inte betalat men pappa säger att han visst gjort det så jag måste ringa imorgon och kolla vart felet ligger.

Nåja, har varit på boxningsmatch med Semlan idag och sen bar det av till Ankaret vilket var ruggigt kul. Människorna som var ute ikväll var riktigt trevliga, vilket uppskattas. Och nu så blir det väll sängen snart misstänker jag, dock inte för att jag är trött men för att jag som sagt måste ta itu med en massa saker imorgon.

Älskar er /
              /MissDynamite
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0