Klockan tickar på allt för snabbt...

Tänkt vad tiden går fort, imorgon är sommarlovet deffinitivt slut för min del och jag börjar skolan igen. Visserligen har jag stora planer på att hoppa av och dra vidare men vi får väll se hur det blir med den saken. Tycker det ska bli roligt att börja skolan imorgon iaf fastän att jag känner mig något stressad. Ni som läst min blogg det senaste vet ju att min polare Semlan hållt på att flytta och jag har verkligen gått in i det och försökt hjälpa till så mycket jag bara kan, (Men det var tydligen inte så uppskattat). Nå väl de sånna smällar man får ta ibland, har lovat mig själv att det ska bli ändring på det. Hur som hälst har jag alltså pga detta inte hunnit med det jag tänkt att jag skulle hinna innan skolstarten vilket gör att jag känner mig lite stressad just nu. Ska dock försöka fixa så mycket som möjligt ikväll. 

Förutom att jag ska till skolan imorgon så ska jag även till banken och hämta ut lite papper som jag sedan ska iväg med till försäkringskassan. Vad det blir mer för roliga aktiviteter imorgon vet jag inte riktigt men, det blir säkert nått mer.

Älskar er /
              /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0