Klockan är nio...

Men vi har inte kommit iväg pga att Sara tydligen ine hade tillräckligt med information. Det som är i Svenljunga ikväll är tydligen en MC- träff och då ska man ju så klart vara medlem vilket med andra ord innebär att vi inte kommer in även om vi så skulle ha åkt dit. Så det får bli en lugn hemma kväll då som jag från början hade tänkt mig. Skulle verkligen behöva pyssla om mig själv då det käns som en evighet sedan sist men vi får även se hur det blir med den saken. Tror helt ärligt det är lika bra att bara ta det lungt ikväll och sedan se ifall det finns tid och ork för sånt imorgon för nu börjar verkligen kroppen säga ifrån.

Så nu ska jag försöka få över bilderna från telefonen till min nya dator, testade det alldelles nyligen men det verkar inte ha fungerat så där jätte bra, tyvärr:(

Älskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0