Ibland blir det bara inte som man tänkt sig...

Men ibland så gör det inget heller, för det blev verkligen en toppen kväll igår. Tanken var ju egentligen att bara ta det lungt och kanske plocka lite här hemma, men istället blev det utgång. Vi var ut ganska tidigt så det var inte så värst mycket folk ute men det blev ju bara mer och mer. Kommer ni ihåg han snubben som fick min blogg adress på armen nerskriven för rätt länge sedan, han träffade jag igår igen. Det roliga i det hela var att jag inte kom ihåg hur han såg ut eller någonting men han kom ihåg mig och att jag tom kallas för MissDynamite, fatta att snubben lyckades impa på mig eller. Jag menar vilket minne, jag som tom tjafsa med han att jag aldrig sett han... hehe

Nåja riktigt roliga bilder blev det iaf men dom får ni inte ta del av förrens imorgon för dom ärpå Semlans kamera och hon orkar inte langa över dom just nu. Skulle väll kanske gjort det tidigare men dagen idag har bara varit så FLUM. Nåja nu är det folk här ikväll igen så jag tänkte vara lite social nu. Hörs imorgon:)

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0