Hemma!!!

Jag hittade konstigt nog en dator på El-giganten i Gislaved. Hallå, jag som inte ens visste att El-gigant fanns i Gislaved, men hur som hälst en Toshiba var det iaf. Jag köpte den dock inte då jag hade tänkt åka in till stan imorgon och kolla efter en annan dator som jag kanske skulle kunna tänka mig men annars får det väll bli den här Toshiban jag pratar om. Fast som sagt jag behöver fler alternativ innan jag kan ta ett slutgiltigt beslut. 

Annars sitter jag just nu och funderar över kraven jag har på min nya dator men jag kommer ju inte på så värst mycket, kanske beroende på att det ju är rätt sent och jag borde ju gå och lägga mig med tanken på vilken jobbig dag det har varit i övrigt.  

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0