Hemma:)

Efter en väldigt lång dag på stan och med Marco så har jag ju änligen kommit hem. Tänkte ta en myskväll ikväll med mig själv. Köpa nått gott att tugga på och bara pyssla om mig själv. Kanske är dags nu med tanken på att det känns som en hel evighet sedan sisst. Men tyvärr blire inte riktigt så, kanske imorgon kväll. För nu ska jag ta och göra mig iordning, sminka mig och sedan ska jag hämta Sara och Hanna och därefter bär det av till Svenljunga. Visserligen är det typ livsfarligt ute i Svenljunga men vad fan nu är det ju tydligen fest där med öltält och hela faderullan. Tänkte faktiskt ta och sätta igång nu så vi kommer iväg vid nio.


Har tagit lite bilder på min nya dator som kommer här gannska snart. 

Älskar er /
                /MissDynamite
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0