Hela veckans händelser i ett...

Annars så åkte jag ju till Kristinehamn  i måndags som ni säkert redan vet. Träffade ju så klart min lilla Emlan, pemlan socker semlan det första jag gjorde när jag kom fram. Självklart blev det ju över en bakpotatis eftersom att båda var utsvultna, och så har jag ju saknat bakpotatisen i Kristinehamn, den är ju bara så gudomlig. Därefter bar det ju av mot Karlsstad där vi tog en runda och sedan tillbaka till Kristinehamn igen.

Eftersom att vi skulle åka dagen där på alltså i tisdags så sov Emily över hos mig, jag för smidighetens skull men, haha de vet ej fan om det var så mycket smidigare för vi sov verkligen ingenting, istället blev det en massa tjat. Efter frukosten på McDonalds lyckades vi dock somna i ett par timmar innan motorerna startades igen.

  

Jah, man var ju aningen sliten under tisdagen men hem till Limmared kom vi allt ändå. Och efter ett par timmars sömn och en massa pizza bar det av in mot stan där vi mötte upp Marco. Café Viskan satt vi på och tjata i en herrans massa timar innan det var dags att dra sig hemåt. Vi kom i säng ganska sent den natten så det blev en hyfsad sovmorgon i onsdags.

  

Onsdagen var då inte särskilt välplanerad då allt mer eller mindre bara blev så flummigt, men vi hann iaf och träffa Emilys syster som bor här i Borås och så hann vi väll med en två affärer kanske. Men mysigt hade vi allt med en massa tjejsnack ute på balkongen.

Onsdagskvällen bjöd också på film, nämligen Wallander och Hämnden som jag halvt sov mig igenom men hann ändå uppfatta så pass mycket att jag kan ge den ett godkännande. Blev en ganska sen kväll och trött som fan var jag också.

  

Så Torsdagen bjöd på sovmorgon den med, en ganska lång sovmorgon fjantiskt. Så vi va väll inne i stan runt en halv tre kanske kommer inte exakt ihåg vad vi gjorde för det var ju en hel del men kort skulle man väll kunna säga att vi gick runt i lite affärer och jag köpte det jag hade tänkt mig och Emily köpte sitt. Sedan bar det av till MAX och världens godaste hamburgare. Efter maten körde jag Emily till hennes syterslägenhet som hon fått låna och som vi då gjorde oss i ordning i för kvällen. Men först var jag ju tvungen att få tag på party kläder som kännes rätt och det fick jag ju också. Var dock ett helvete att köra igenom stan då halva innerstan var avspärrad pgv det årliga cykelmaratonet. Men som sagt det gick ändå och jag fick tag på mina party kläder som bestod av en skitgullig klänning från Gina som jag nog visar upp någon dag framöver.

Vad gäller kvällen så kan jag inte påstå att det var så värst lyckad, jag menar vist vi var ju hos Persa och visst var det kul att träffa han eftersom att jag inte träffat han på skit länge men sen drog vi ju till Harrys som var tomt på folk och en skit dålig DJ hade dom kvällen till ära också så musiken var rena skiten. Inte nog med det så fick vi några äckel efter oss också så njah kvällen vart sådär.

  

I Fredags bart det av till Gbg eftersom att Emily skulle hem och bussen skulle gå från Götet så då tänkte jag ta tillfället i akt och följa med in. Det blev dock inte så mycket gå i affärer ändå men en BH av favorit märket Calvin Klein hann jag ändå få köpt på NK, fika hanns också med. Därtill får man väll ändå lägga till att vi fick springa runt på stationen och leta efter hållplatsen för den avgick tydligen inte där alla andra bussar i vanliga fall brukar avgå. Fast det fick ju bra ändå till slut. Förutom att min buss åkte framför nosen på mig men som tur var så behövde jag inte vänta särskilt länge på att tåget skulle avgå.

  

Väl hemma blev det ytterligare en Wallander nämligen Kuriren, vilken jag tyckte var väldigt bra. Och igår innan jag drog ut blev det också en Wallander (Skulden), vilken också var riktigt bra. Så nu här har vi alltså en liten sammanfattning av dom senaste dagarna. Alltså har vi nu kommit igång lite och imorgon fortsätter uppdateringen som vanligt.

Älskar er /
                  /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0