Här sliter man arslet av sig;D

Papper, papper och åter papper... Visst att jag längtar till skolan börjar och att få komma in i vardagen igen, och inte är det så lång tid kvar till dess heller. Dock har jag redan nu börjat ta itu med andra viktiga papper som inte har med skolan att göra, vilket ju är lite jobbigare. Dels är det ju jobbigt för att jag inte får tag på mitt ombud samtidigt som jag sitter och irriterar mig över att ett papper som jag fått från försäktingsbolaget är helt fel, det är ingenting som stämmer. Därför tog jag alldelles nyligen en pauos då jasg hjälpte till att sopa bort gruset från ingången. Visst är jag riktigt flitig idag?

Älskar er /
                /MissDynamite



hehe, okey visst ser det lite roligt ut på bilden men jag hjälpte till iaf;)


Kommentarer
Postat av: sara

sv: Tack så mycket vad snällt =) fin blogg btw =)

2009-08-11 @ 18:01:54
URL: http://sarahogberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0