Finns det någon vaken så här dags?

Neh, det kan man ju fråga sig. Jag hade heller inte vart vaken nu men visningen på Semlans nya lägenhet är om exakt en halvtimma och efter som att jag lovat att följa med och kolla på den så är jag också vaken. Annars hade jag lätt sovit en bra stund till, men NEJ. Planen för dagen är den att vi ska till den gammla lägenheten och ta det sissta och förmodligen kommer Semlan kunna lämna över nyklarna redan idag, vilket känns skönt. Då har vi det ur världen. Sen vill jag också medela att jag förmodligen inte kommer kunna blogga mer förrän ikväll, så jag hoppas inte ni blir allt för ledsna nu.

Älskar er /
                /MissDynamite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0