...

Vet ni vad? Jag tror nog att det är dags för mig att gå och lägga mig snart, kanske tom nu. Ska nämligen upp tidigt imorgon för att köra iväg min mami till sjukan i U-ham, det är väll en 40min dit skulle jag tro vilket innebär att jag ska upp vid åtta tiden imorgon. Lite tråkigt med tanken på att jag inte alls är van vid att gå upp så tidigt men och andra sidan kanske det är lika bra att vänja sig nu när skolan börjar och allt. Hur som hälst har jag fullt upp imorgon då jag även ska ta en sväng förbi Jälstad för att köpa mig en skit snygg skinjacka som jag råkade få syn på förra gången jag var där. Måste även in till stan och fixa lite grejer utöver det att jag ska träffa Marco en sväng. Nåja nu ska jag sova, hade även tänkt visa upp er gårdagens fynd men det får bli till imorgon det för nu är jag så himla trött, och dessutom hittar jag inte sladden till telefonen.

Älskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0