De e knas...

Min blogg är en del av mig och att inte kunna blogga känns väldigt konstigt. Men samtidigt som jag hela tiden gått runt och tänkt på vad jag inte får glömma att berätta så har det hänt så himmla mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska börja.

Men vi kan väll börja med att jag nu tillbringst ett par dagar med Emelie, och just nu sitter vi i hennes syrras lägenhet och softar. Vi har nyligen kommit hem från knallerian, så ja vi är fortfarande i Borås. Käkade en Tacco och gick lite i affärer, Emelie fyndade massor på GinaTricot som jag ska få se lite senare, jag själv har däremot inte fyndat nått alls idag. Men däremot har jag planer på att återvända till JC nån dag nästa vecka och köpa två pår jeans som föll mig i smaken när jag var inne en sväng innan idag. Det ena paret var fån Disel och det andra paret kommer jag inte ihåg, så nu är frågan om jag kommer i dom eller inte, för igår ko jag inte ens i ett par Replay i storlek 32. Så där är det ju så illa som det bara kan bli, jag måste alltså ner i vikt och det är fortare än kvikt. För det första vägrar jag att köpa 32:er och för det andra kommer jag inte ens i dom längre, Men det är alltså vad som hänt idag, alltså inget specialt.

Igår däremot hände det lite mer. Dels så var vi i Gälstad och kollade runt lite, det var ju också där jag testade ett par 32:er som jag inte fick på mig. Sedan bar det av hem till mig och sedan hem till Jemima igen. Här gjorde vi oss iordning för kvällens utgång, med en massa dans och fulla jobbiga klängande snubbar över oss. Personligen tyckte jag att det flesta var riktigt jobbiga, specielt en av dom som vägrade ge sig men i övrigt blev det en riktigt lyckad kväll. Verkligen länge sedan jag hade så kul:)

Vad gäller torsdagen så hände det inte så värst mycker mer än att vi var på jakt efter en reservdel till bilen som vi i slutet på dagen hittade till slut.  Så nu kommer den på måndag eller senast tisdag, men som sagt det tog oss hela dagen att leta upp den.

Så nu har ni fått lite uppdatering, tänkte ta och kola på film nu o jag inte somnar här och nu. Måste ju var uppvilad till ikväll för ikväll blir det utgång igen. Och då ska jag försöka att inte glömma av att ta bilder okså för det har ju inte blivit några dom senaste dagarna.

Älskar er /
                /MissDynamite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0